Przyjmowanie skarg i wniosków, interwencji od mieszkańców
Symbol:
Wydział:
Podstawa prawna: Postępowanie skargowo - wnioskowe unormowane zostało w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46)
Opłaty: Nie pobiera się
Termin odpowiedzi: 30 dni; do 2 miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych
Jednostka odpowiadająca: stanowisko d/s obsługi interesantów i kancelarii
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy.
Uwagi: Przyjmowanie skarg i wniosków
Prawo składania skarg i wniosków do organów jednostek samorządu terytorialnego jest zagwarantowane każdemu w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej. Petycje, skargi i wnioski można składać w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.
Postępowanie skargowo - wnioskowe unormowane zostało w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46) Skargi i wnioski przyjmowane są przez:
Wójta Gminy codziennie w godzinach pracy urzędu tj. 7.30-15.30, we wtorki do 16:00 w pokoju nr 105 tel. 54/287 62 60
Przewodniczącą Rady Gminy we wtorki w godzinach od 9.00-11.00, w piątki w godzinach od 11.00- do 15.30 w pokoju nr 209 tel. 502 063 314
Dokumenty
• Wniosek, skarga, względnie protokół sporządzony na miejscu
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.