Postępowanie skargowo - wnioskowe unormowane zostało w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46)
Nie pobiera się
30 dni; do 2 miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych
stanowisko d/s obsługi interesantów i kancelarii
Nie dotyczy.
Przyjmowanie skarg i wniosków
Prawo składania skarg i wniosków do organów jednostek samorządu terytorialnego jest zagwarantowane każdemu w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej. Petycje, skargi i wnioski można składać w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.
Postępowanie skargowo - wnioskowe unormowane zostało w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46)
Skargi i wnioski przyjmowane są przez:
Wójta Gminy
codziennie w godzinach pracy urzędu tj. 7.30-15.30,
we wtorki do 16:00
w pokoju nr 105
tel. 54/287 62 60
Przewodniczącą Rady Gminy
we wtorki w godzinach od 9.00-11.00,
w piątki w godzinach od 11.00- do 15.30
w pokoju nr 209
tel. 502 063 314
• Wniosek, skarga, względnie protokół sporządzony na miejscu
• Dowód osobisty lub inny dowód tożsamości
• Dokumenty w sprawie